Trygghet i heimen

Trygghetsalarm er en velferdsteknologisk løsning, og velferdsteknologi står sentralt i utviklingen av nye tjenestetilbud. 
Trygghetsalarm kan tilbys som et ledd i nødvendige og lovpålagte helse- og omsorgstjenester.

Kva tilbyr vi?

Vi tildeler trygghetsalarm etter vurdering av behov. Alarmen varslar til heimesjukepleia.

Behovet kan være knytt til:

  • Sjukdom som kan føre til akutt behov for hjelp
  • Fare for fall
  • Utrygghet i forbindelse med sjukdom

Kven kan få trygghetsalarm?

Trygghetsalarm er eit lavterskeltilbod som du må søke om, for å få ein viss trygghet i det å bu heime. Men i dei fleste tilfella vil det måtte være eit særskilt behov for trygghetsalarm i heimen på grunn av sjukdom eller funksjonshemming for å få søknaden innvilga.

Du kan få trygghetsalarm utan at du mottar andre tenester 

All tildeling av hjelpemidlar blir nøye vurdert med bakgrunn i behovet. Viss behovet endrar seg, gjer vi ei ny vurdering.

Slik søker du

Informasjon om korleis du søker og søknadsskjema finn du via Tenestekontoret: 

Tenestekontor
 

Kva kostar det?

Trygghetsalarm kan tildelast kostnadsfritt viss det gis for å erstatte lovpålagt helsetjeneste i heimen, som for eksempel tilsyn. 

Det betalast eigenandel/leige på kr. 320,- per månad. 
Eigenandelen regulerast kvart år. 
Rekning sendast kvar månad.

Eingongskostnad for nøkkelboks i perioden du har trygghetsalarm: kr 200,-