Arbeidsmiljøutvalet (AMU) er eit partssamansett utval (ikkje eit politisk utval), og skal arbeide for eit fullt forsvarleg arbeidsmiljø i kommunen.
Utvalet skal delta i planlegginga av verne- og miljøarbeidet i kommunen, og følgje nøye med på utviklinga av arbeidsmiljøet.
I § 7-2 i arbeidsmiljølova er arbeidsmiljøutvalet sine oppgåver lista opp.
Arbeidsmiljøloven
Lovpålagte oppgåver
- Behandle spørsmål som angår bedriftshelsetenesta og verneteneste.
- Behandle spørsmål om opplæring og instruksjon på område som kan ha betydning for arbeidsmiljøet.
- Behandle planar om nye lokaler, prosessar eller ombyggingar som krev samtykke frå Arbeidstilsynet.
- Behandle andre planar som kan få vesentleg betydning for arbeidsmiljøet, som nye maskiner, rasjonaliseringstiltak, endringar i arbeidsprosessar og forebyggjande vernetiltak.
- Delta aktivt i kommunen sitt helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid. Delta i kartleggingar, utarbeidelsar av handlingsplanar og gi råd i høve til prioriteringar og tiltak.
- Vurdere helse- og velferdsaspekt ved arbeidstidsordningar.
- Gjennomgå alle rapportar om ulykker, nestenulykker og sjukdom som kan skyldast arbeidsmiljøet. Ha fokus på årsaken til hendinga og sjå til at arbeidsgjevar gjør det som er nødvendig for å hindre at det skjer igjen.
- Gjennomgå alle rapportar om yrkeshygieniske undersøkelsar og måleresultat.
- Behandle spørsmål om tilrettelegging for arbeidstakarar med redusert funksjonsevne.
- Utarbeide ein årsrapport om arbeidet.
Medlemmar
Arbeidsmiljøutvalet består av åtte medlemmar beståande av: hovedverneombud, tre representantar frå arbeidstakarorganisasjonane og tre representantar frå arbeidsgivar inkl. rådmann.
Oversikt over medlemmar og varamedlemmar
øte og saksdokument