Næringsrådgiver 50% fast stilling

Åmli kommune har ledig fast 50 % stilling som næringsrådgiver. Vi ser etter deg som ønsker utvikling og levende lokalmiljø i kommunen og i regionen. Stillingen er organisert i enheten Samfunn. 

Aktuelle arbeidsoppgaver kan være:

  • Bedriftsretta næringsarbeid
  • Tilrettelegging for næringslivet
  • Kommunens representant i Regionalt næringsfond for Østregionen (RNØ)
  • Kommunens representant i Næringsnettverket Østre Agder
  • Utvikling/salg og kjøp av næringsareal/næringsbygg
  • Daglig leder i næringsutleiebygg
  • Andre næringsrelaterte oppgaver

Kvalifikasjonskrav:

  • 5-årig høyskole eller universitetsutdannelse

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Kjennskap til offentlig virkemiddelapparat og offentlig forvaltning
  • Kjennskap til privat næringsliv

Personlige egenskaper:

  • Være utviklings- og resultatorientert
  • Kunne jobbe selvstendig, være initiativrik og ha evne til å jobbe i team/prosjekt
  • Være fleksibeli

V tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø med trivelige og kompetente medarbeidere.
  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Lønn etter avtale.

Annet:

  • Den som blir ansatte må ha førerkort og kunne disponere egen bil
  • Kopi av vitnemål og attester skal tas med til et eventuelt intervju.
     

Stillinga er vedtatt opprettet, men forutsetter positivt politisk budsjettvedtak 14. desember.

Har du spørsmål om stillinga ta kontakt med leder for Samfunn, Kristin Mood, på telefon 947 91 212

Du må bruke elektronisk søknadsskjema for å søke på stillinga:

SØKNADSSKJEMA


Søknadsfrist: 30.11.2017

 

Velkommen som søker til en utfordrende og spennende stilling i Åmli kommune!

 Banner lyktestolpe Åmli sentrum - Klikk for stort bilete

Sist endra 27.10.2017

Jobbe i Åmli

Elektronisk søknadsskjema
For å søke på stilling i Åmli kommune må du bruke elektronisk søknadsskjema.

SØKNADSSKJEMA

Søkerliste og offentlighet
Når du søker på stilling i Åmli kommune er søknaden din eit offentleg dokument på lik linje med dei fleste andre kommunale dokument. Dette er stadfesta i kommunen sitt informasjons-reglement. Vi gjer merksam på at kommunen har offentleg søkarliste som er tilgjengelig for alle, og at opplysningar frå søknadsskjemaet (CV-en) er med i utvida søkarliste som søkarar kan få på forespørsel.

Politiattest - vandelsattest
For nokre stillingar er det krav om at søkar skal levere politiattest. 
På nettsida til Politiet kan du lese om politiattest/vandelsattest. Her finn du og eit eige søknadsskjema.

Kontaktinformasjon

Kristin Mood

Leiar samfunn
Telefon :37 18 52 53
Mobil :947 91 212
E-post :kristin.mood@amli.kommune.no
Kristin Mood
Login for redigering Login for redigering